środa, 1 października 2014

POZNAJ Z NAMI OJCA KLARETA




Październik jest wyjątkowym, Maryjnym miesiącem. Dla nas, Misjonarek Klaretynek,  ma wielkie znaczenie ze względu na modlitwę Różańcową, czas poświęcony misjom, a szczególnie dlatego, że
24 października wspominamy naszego Założyciela św. Antoniego Marię Klareta.










Jego postać i życie, przepełnione troską o głoszenie Ewangelii
i zbawienie dusz, pragniemy przybliżyć każdemu i każdej z Was, którzy zaglądacie na naszą stronę. Dlatego codziennie, przez cały miesiąc październik, będziemy umieszczać jakiś fragment
z Autobiografii Ojca Klareta.








                                                                                             
CYTAT DNIA:

" Bardzo często, już od wczesnych lat dziecinnych, chodziłem z moją siostrą Różą, która była bardzo pobożna, do Sanktuarium Maryi "Fusimańa" odległego o milę od naszego domu. NIe umiem opisać, co czułem w tym sanktuarium, a nawet zanim doszedłem do niego. Gdy tylko mogłem dostrzec kaplicę, już czułem się wzruszony, do oczu napływały mi łzy czułości. Zaczynaliśmy wtedy odmawiać różaniec i odmawialiśmy przez cały czas aż do wejścia do kaplicy.
Zawsze, gdy mogłem, nawiedzałem słynną figurę z "Fusimańa", nie tylko kiedy byłem dzieckim, ale również gdy byłem studentem, kapłanem i arcybiskupem, zanim udałem się do swojej diecezji. (Autobiografia nr 49)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz