piątek, 3 października 2014

3 Października


POZNAJ Z NAMI OJCA KLARETA

 

 

 


CYTAT DNIA:


"Jeżeli ktoś miałby dobrego ojca i wiedziałby, że nagle dzieje się krzywda, czyżby nie stanął w jego obronie? A gdyby zobaczył, że tego dobrego, niewinnego ojca wiodą na miejsce kaźni, czyż nie starałby się ze wszystkich sił uwolnić go?

A więc , co mam czynić dla mojego Ojca, który jest tak często i z łatwością obrażany, niewinny, prowadzony na Kalwarię, aby na nowo został ukrzyżowany za grzesznika, jak mówi św. Paweł 

Czyż milczenie nie byłoby zbrodnią? Albo zaniedbanie uczynienia wszystkiego co w naszej mocy...? O Boże mój! O Ojcze mój! Pozwól mi powstrzymać wszystkie grzechy, lub chociaż jeden, choćby miano mnie za to szarpać na strzępy.

(Autobiografia nr 17)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz